Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum www.abanaszek.fora.pl Strona Główna

Forum www.abanaszek.fora.pl Strona Główna » Ogłoszenia » Sprawy organizacyjne
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Sprawy organizacyjne
PostWysłany: Wto 21:51, 22 Lis 2011
kudlaty1990

 
Dołączył: 22 Lis 2011
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Oświęcim


Mam wrażenie że trochę źle się za to wszystko zabraliśmy i zrobił się chaos. Wygląda to tak jakbyśmy jutro chcieli startować w wyborach a jeszcze nie mamy kandydata. Proponuję stworzyć jakiś harmonogram. np.

1. Określenie kim chcemy być. Partią, stowarzyszeniem, fundacją itp. To dość ważne, bo od tego zleży wszystko co będziemy robić dalej

2. Wybranie moderatorów żeby syfu nie było

3. Nasza nazwa. Jak będziemy wiedzieć jakim ugrupowaniem chcemy być to będziemy mogli się nazwać odpowiednio

4. Określenie priorytetów. Nie możemy zajmować się wszystkim bo jest to niewykonalne. Trzeba określić dokładnie co najpierw chcemy osiągnąć i dążyć w tym kierunku

5. Strony internetowe blogi itp

6. Pozyskiwanie nowych członków

Później już można robić wszystko naraz, ale teraz najważniejsze jest stworzenie logicznej całości.


Post został pochwalony 4 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 22:02, 22 Lis 2011
marekulan

 
Dołączył: 22 Lis 2011
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz


prawda!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Re: Sprawy organizacyjne
PostWysłany: Śro 9:13, 23 Lis 2011
pl

 
Dołączył: 23 Lis 2011
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


kudlaty1990 napisał:
Mam wrażenie że trochę źle się za to wszystko zabraliśmy i zrobił się chaos. Wygląda to tak jakbyśmy jutro chcieli startować w wyborach a jeszcze nie mamy kandydata. Proponuję stworzyć jakiś harmonogram. np.

1. Określenie kim chcemy być. Partią, stowarzyszeniem, fundacją itp. To dość ważne, bo od tego zleży wszystko co będziemy robić dalej

2. Wybranie moderatorów żeby syfu nie było

3. Nasza nazwa. Jak będziemy wiedzieć jakim ugrupowaniem chcemy być to będziemy mogli się nazwać odpowiednio

4. Określenie priorytetów. Nie możemy zajmować się wszystkim bo jest to niewykonalne. Trzeba określić dokładnie co najpierw chcemy osiągnąć i dążyć w tym kierunku

5. Strony internetowe blogi itp

6. Pozyskiwanie nowych członków

Później już można robić wszystko naraz, ale teraz najważniejsze jest stworzenie logicznej całości.


ad 1.
czy jakiś prawnik mógłby powiedzieć czym się różnią te aspekty ?
ad 2.
najprostszą moderacją jest imie i nazwisko i schowanie forum za hasłem. forum powinno byc tylko dla "członków" a na zewnątrz tylko strona, panel dyskusyjny
ad 3.
nazwa po rejestracji formalnej. członkowie wybiorą demokratycznie. teraz to bez sensu
ad 5.
po rejestracji formalnej. teraz to bez sensu
ad 6.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Re: Sprawy organizacyjne
PostWysłany: Śro 14:44, 23 Lis 2011
lukasz_m84

 
Dołączył: 23 Lis 2011
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Glastonbury,UK/okolice Konina,wlkp.


kudlaty1990 napisał:

4. Określenie priorytetów. Nie możemy zajmować się wszystkim bo jest to niewykonalne. Trzeba określić dokładnie co najpierw chcemy osiągnąć i dążyć w tym kierunku

To bym proponowal na poczatek. Pozniej jak sie grupa troche wyklaruje mozna stworzyc zespoly zajmujace sie jednym, gora dwoma, postulatami.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 19:02, 23 Lis 2011
turek

 
Dołączył: 22 Lis 2011
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź


Na początek może stowarzyszenie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 12:26, 24 Lis 2011
fuzzy

 
Dołączył: 24 Lis 2011
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów


turek napisał:
Na początek może stowarzyszenie


Moja dobra znajoma rejestrowała pewne stowarzyszenie w bieżącym roku, więc posiada świeżą wiedzę co i jak w tym temacie trzeba zrobić.

Służę (pośrednio Razz) pomocą Smile.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 12:34, 24 Lis 2011
grzemach
Moderator

 
Dołączył: 22 Lis 2011
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce


możesz napisać czego potrzebujemy?

Ilu członków?
Siedziba?
Regulamin?

itp Smile

Ewentualnie link gdzie jest to w miarę opisane


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 12:37, 24 Lis 2011
lukasz_m84

 
Dołączył: 23 Lis 2011
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Glastonbury,UK/okolice Konina,wlkp.


poradnik.ngo.pl/x/340249

BTW, moznaby zainteresowac sie tym portalem generalnie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 14:24, 24 Lis 2011
fuzzy

 
Dołączył: 24 Lis 2011
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów


lukasz_m84 napisał:
poradnik.ngo.pl/x/340249

BTW, moznaby zainteresowac sie tym portalem generalnie.


Ciekawy serwis. Prześlę to pani Prezes, niech rzuci okiem i wypunktuje ewentualne uwagi (co można olać, na co zwrócić szczególną uwagę itp.).



EDIT: Z tego, co tam wyczytałem, to od razu można zaproponować pracę nad statutem.

EDIT2: Z tego serwisu czerpali wiedzę zarówno pani Prezes jak i inni członkowie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez fuzzy dnia Pon 12:46, 19 Gru 2011, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Sprawy organizacyjne
  Forum www.abanaszek.fora.pl Strona Główna » Ogłoszenia
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin